Oznur663 Merveliz hastaneyi de aradım baya iyi Güleryüzlü bir doktor dedi bir gideyim genelde giden memnun
Oznur663 teachervera canım ben bugün gittim hiç tereddüt etmeden gidebilirsin çok bilgili çok ilgili bir doktor ben çok beğendim
suleceren Oznur663 bende doktor arayışındaydım yorumlarınızı okuyunca aklıma yazdım hangi hastanede acaba
teachervera Oznur663 Nasıl peki iletişim numarası veriyor mu ayrıca bir sonraki muayeneye unutur mu sence
Oznur663 teachervera canım valla numarasını verdi ne olursa olsun ara dedi içerde nerdeyse 10 dakika tutuyor hemen çıkarmaya çalışmıyor takip kartı da veriyor bence unutmaz benim adımı bu muayanede bile öğrendi gibi
mrs_elisah Oznur663 ben doğum yaptım üstünden 1 yıl geçti ona rağmen bişey sorsak hem eşime hemde bana anında dönüş yapar
Oznur663 teachervera valla benim beklentimi fazlasıyla karşıladı ben çıkarken çok memnun olarak çıktım bide çok bilgili belli yani naif birisi
teachervera Nsnese Ne kadar saçma ama ya ben çok rahatsız oldum bu durumdan zaten aşırı yoğun ağzını bıçak açmıyor bilgi vermiyor
Nsnese hulya_6363 Muhammet Erdal sak hocayı biliyorum çok seviyorum asla bir Prof havası yok çok tatlı benim rahim filmimi o çekmişti çok memnun kalmıştım. Ama genelde çok çok zorlu ve ağır vakalarla ilgilendiği için gebe takibine gitmedim
hulya_6363 Nsnese evt bnm riskli ameliyatim vardı rahimle ilgili onu yaptı çok memnun kaldım ve gebelikte de onun takibindeyim işte tek sorun çok yoğun bir doktor .