SeydaYvz randevu yok canım şimdiye hep temmuz ayına çıkıyor yakınımda hastanelerde randevu yok en yakın Silivri falan ben Beşiktaşta oturuyorum ondan geç kaldım ama bilerek yaptım sonradan caymiyim 5 bekliyim diye şimdi doktora gitsem dicek 1 hafta sonra gel şuna bakalım şu olsun diye daha çok strese sokucak en azından böyle gidince inşallah Rabbimin izniyle keseyi de kalp atışını da görmüş olucaz