Arkadaşlar 5+6 haftalık hamileyim. Normal dün lekelenmem oolunca tekrar gittim üstünden 5 gün geçti dün doktor bana 5+2 kese diyince panik oldum normalde yarın tam 6 haftalık oluyor sorduğum da küçük daha dedi bir kacgun önce gelmiştin zaten dedi ama ben çok takıyorum yani bu bir sorun mu kizlar başına gelen var mı