Mervecnplt Elifoz28 hayır canım sadece 34. Hafta bebiş doğdu diye buton geliyor uygulamaya kaçıncı haftada doğum yaparsanız basıyorsunuz ☺️
Obirgebe Budiss_Moms daha doğumuma 2 ay var normalde 22 eylül de ama sezeryan olacağı için 12ne denk geliyor biz 9 eylüle istedik🙈😅 evlilik yıldönümümüz diye yani şuanda tam kesin tarihimiz belli gününü yazdı dr umuz😅
Budiss_Moms Obirgebe ooo maşaAllah siz baya hızlısınız 😄😄 inşaAllah bi sıkıntı olmaz da o tarihe denk gelir 👍👍