Mervecnplt 34+0 bebiş doğdu butonu geldi. Bu bile bu kadar heyecanlandırıyorsa doğumu düşünemiyorum 🥹🥰🥰
Mervecnplt Ozlm0916 denemedim valla 😂 buraya gireriz ama bebekle ilgili gelişimine ait bilgiler yazmaz heralde 🤔
Pyrz_07 Budiss_Moms sezeryan olduğu için gelişimi tamamlanınca beklemiyorlar 38 sonrası gayet normalmiş doğum için
Budiss_Moms Pyrz_07 Yok 38 39 sezaryen için normal de size erkenden gün vermişler demek istedim benimkide %90 sezaryen olacak ama daha hiç gününü konuşmadık🤷♀️
Obirgebe Budiss_Moms daha doğumuma 2 ay var normalde 22 eylül de ama sezeryan olacağı için 12ne denk geliyor biz 9 eylüle istedik🙈😅 evlilik yıldönümümüz diye yani şuanda tam kesin tarihimiz belli gününü yazdı dr umuz😅