Serife_ee evet normal doğura bilirsen çatında ilerleme açılma olursa suni al ve normal doğur sezeryan çok zor ne tuvalete gidebiliyorsun ne öksüre biliyorsun ne oturup yata biliyorsun hiç birsey yapamıyorsun bebeğini bile zor emziriyorsun normal doğum doğurana kadar sonra okadar rahatsın ki seni korkutmak icin söylemiyorum olan şeyleri anlatıyorum canim benim normal doğumdan hiç korkma ama eğer çatın 5 cm ye kadar açılırsa baktın dayanamıyorsam epidural iste inşallah sağlıklı sıhhatli kucağına alırsan bebeğini 🤲🏻😘 ( Normal doğumdan korkma)