giyotin Turkaninalli maşallah allah hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin. Ben de 40+0dayım dün bebek kilosuna 4150 dedi doktor ama bişey olmaz normal doğurturuz dedi😅😅 size nasıl direkt sezeryan dediler şaşırdım valla🥲
Turkaninalli giyotin Bende anlamadım 🤷♀️ ama olaya şöyle bakıyorım nasibi varmış gelecekmiş bir de sonra farkettim doğduğu tarih çok güzel geldi
Selencnbz Turkaninalli Allah analı babalı büyütsün . Maşallahhhh Allah bağışlasın. Benim de 6 günüm kaldı Allah nasip ederse . Dua bekliyorum ♥️♥️🧿🙏🏼
Turkaninalli HilalArslan Ben kilo alsın diye birşeyler yemedim ama şunu diyebilirim neredeyse bir torba ceviz yedim. Badem çok tükettim. Muz hergün ama hergün yedim. Bir ara kaşar yedim burda duymuştum ama sonra bıraktım. Ve son olarak avakado çok tükettim 🙈
F1234 Turkaninalli bana da şu an yatış verdiler canım ya 3800 gram sen bu çocuğu doğuramazsın dediler sabaha hocayı bekliycez