Bu gönderiyi açmak için bende herkes gibi bekliyordum ve o gün geldi. 21 Haziranda biraz alttan batma hissettim gece boyu sancım oldu sabah uyandığımda birşeyler olduğunu hissettim anayım hissederim deyip duruyorum şu dakikalar 😂 lavaboya gittim hafif akıntımla birlikte su geldi tabi ben öyle zannetmişim 🙈 içim bir tuhaftı ben hastaneye bir gidip geleyim dedim içimde garip korku vardı. Öğlen 2 gibiydi sıra aldım ve girdim. Bu yazdıklarımı söyleyince alttan baktı birşey yok dedi su gelmemiş enfeksiyonun olduğu için öyle anlamışsın dedi ve ultrasona geç dedi. Neyse uzandım yaklaşık 10 dk kilosu normal mi diye baktı ve iri bebek dedi. Araştırma Hastanesine geldiğim için bana bakan doktor bir hocayı arayım dedi ve ultrason bilgilerini hocasına aktardı. Çıkan sonuç bu bebeği normal doğamazsın ve hemen sezaryen yatış dedi. İnanın o kadar korktum ve heyecanlandım ki aylardır beklediğim bebeğimle saatler sonra kavuşacaktım. Hemen bizimkileri aradım yatış verildi bebek geliyor diye eşim Muğlada olduğu için hemen arabaya atladı yola çıktı. Annem ve kardeşim de valizimizi aldı ve geldi. Hiç kimseyi kandırmıycam idrar torbası takılınca canım çok yandı ve biraz uğraştılar takmak için. Sonra herşeyimi çıkarıp annemlere teslim ettim ve sedyeye uzanıp ameliyathaneye doğru yola çıktık. Genel anestezi olduğu için hiç birşey hatırlamıyorum. Uyandığımda bebeğim odadaydı. Ben burdaki bazı hikayeleri okuyunca çok korkmuştum ama abartılacak kadar kötü değilmiş. Evet kendine gelince biraz sancın oluyor ve o da çok normal sonuçta kesiliyoruz 🙈
Benim mucizem şuan yanımda darısı bekleyen tüm annelerimizin başına 🙏
22 Haziran 2022 de doğdu ve 38+5 haftalıktık. Sormak istediğiniz birşey varsa cevaplayabilirim.
Bu arada depend depend depend 👍