Pinarinayseni Alyadua1009 Kaşıklarının ağrımadı çok normal bebek yerlesiyo daha agrir ilk haftalar böyle olur. Oku gun sonra yine ver kanını Allah’ın izniyle güzel ilerleyecektir yukselecektir. Vesvese vermez kendine uyu dinlen güzel şeyler düşün çok yeni daha
Alyadua1009 Pinarinayseni daha once 4 düşüğüm var hep kötü seyler yaşadım. O yüzden aklıma hep kötü seyler geliyor
Pinarinayseni Alyadua1009 hicbisey olmaz Allah’ın izniyle. Eğer yaşayacaksa kendini balkondan atsan bile yine Yaşar hanı o yüzden rabbime bırak. Biran önce güzel iyi bir doktor seç ve git belki kan sulandırıcı baslaman gerekiyordur vs iste