Erdgnelif ben 27+2 de gittim 1050 gr dedi haftası ile uyumlu olduğunu söyledi. Benim beslenmemi söyleyeyim mutlaka günlük haşlanmış yumurta yemeye çalışıyorum peynir aynı şekilde yada tost yanında haşlanmış yumurta yine. Birde dut pekmezi aldım kaşıkla yiyemiyorum ama soğuk suyla şerbet yapıyorum içiyorum güzel bi alternatif oluyor kahvaltı olsun yada soğuk bişeyler canım çektiyse. Günde iki kez meyve hazırlıyorum ne varsa özellikle karpuz canım çok çekiyor. Maden suyu içiyorum bir yada iki tane. Birde vitaminleri kullanıyorum ve tüm yemeklerden yiyorum