Buse3422 Melisa0002 bende artık dayanamıyorum 36 haftalığım şuan uyku sıfır sürekli ağza acı su vs geliyordu bugün doktor lansor yazdı hap işkence etmişim kendime aylardır anında kesti
Melisa0002 Buse3422 çok şükür inşAllah doğuma kadar faydasını görürsün. Yoksa çokk zor🙄 kucağımıza aldığımızda unuturuz inşAllah bu olanları
deryas34 Melisa0002 bu sorunu doğuma kadar yaşadım mide yanması ve bacaklarıma giren kramplar uyuyamadığım geceler çok oldu bunlar hamileliğin getirdiği sorunlar olduğu için ilaç kullanmayı çok gerekli görmedim ama mide yanması için maden suyu salatalık elma yoğurt süt bunları çok yedim hafifletiyordu ama kesin geçer diyemem kesin geçmesini istiyorsanız doğumunuzu bekleyin Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏❤️
Melisa0002 deryas34 salatalık mideme taş gibi iniyor, o yüzden yiyemiyorum. Süt hiç tüketemiyorum. Maden suyuyla baş başa kaldık. Bacak krampları + kollarıma giren kramplar, doktorum ilaç yazdı onu kullanıyorum, o biraz iyi geliyor.
Ozgekaraoglu Melisa0002 kıyaslama yapıyorum oğlumda bu acıyı 26. Haftadan sonra 39+4 e kadar çektin diyorum. Kutu kutu gaviscon içiyodun , bunda en azindan 30. Haftada başladı sık disini diyorum ama sıkılcak gibi degil anacım 🥺 devlet hastaneleride sağolsun derdini söylüyosun ona ragmen ilac vermiyo 😭 örnegin uzun zamandır basur sorunum var .. yok ilac vermiyolar… 3 gundur vajinal mantar sorunuyla başediyorum.. dün iç dedigi ilacı almaya gittim eczane hamilesin fitil vermis nasil kullanacaksin diyip ilacı vermedi🤦🏻♀️ resmen sürünüyorum resmen.. özele gidicem oda 34. Haftada çağırdı gidemiyorumda o yuzden .. hayat bazen cok zorluyor🥲
Rav-Ebu Melisa0002 Gaviscon şurup tek çarem fakat bazen o bile fayda etmiyor bende akşam acı yedim şurup icmeme rağmen şuan içim yaniyor
Melisa0002 Rav-Ebu acıyı geçtim, şekerli çay bile içince ölüp diriliyorum. Doktorum şekeri, tatlıyı kes dedi. Bende kullanmamaya çalışıyorum, birde ekmek yeme dedi. Bende ekmezsiz yemek yiyemem. Bir onu durduramadım
Damlayldiz Melisa0002 hamileler rennie duo şurup kullanabiliyo diye biliyorum ben. Doktor tavsiyesiyle aldım inanılmaz iyi geliyor
Melisa0002 Ozgekaraoglu mantara karşı papatya çayıyla yıkana bilirsin, bir de tuzlu suyla. Biraz yakıyo ama, mecbur olunca insan ediyo. Sıcak suyla yıkan, soğuk su mantar yapıyor. Birde hep kuru tutmaya çalış.
Limonzeytin Melisa0002 mide yanması için talcid yada gaviskon şurup kullanın en etkilisi bu 25.haftadan snra kullanablyorz hap şurup zaten.
Nur1811 Melisa0002 benimde ülser geçmişim var ilk gebeliğimde hiç sorun yaşamadım ama ikinci gebeliğim bana işi bıraktırdı şuan 11+2 şiddetli kusma mide ağrısı mide yanması kol bacak sırt ağrısı yaşıyorum midem için artık son nokta serum takılıyor zofer diye bir ilaç anında kesiliyor içmediğim yapmadığım bir şey kalmadı en son doktorumun odasında ağrıdan ve yanmadan bayılacaktım öyle çözüm üretti şimdi bu serum bana iyi geldi sabahları kahvaltılık bademli ballı gevrek aldım süt ile onu yiyorum öğlen bir yeşil elma bir kase yoğurt akşam meyve tüketiyorum rahim büyüdüğü için çok baskı var katı gıdalar salça baharat ne olursa olsun asla yemiyorum bir tanede lansor hap içiyorum müthiş evet bebek için yemeliyim ama doktorum merak etme o aç kalmaz sen aç kalınca dedi önce sen iyi olacaksın ki sonra bebeğini besleyesin dedi