Zln2152 Evet tam olarak öyle cnku vücut bir kere düşük ya da kurtaj gördü ve ona göre programlaniyor ve korunma uzadıkça sürec de uzuyor.Benim 3 yaşında bi çocuğum vae mesela 3 yıl korunduk korunmayı biraktigim ay yumurtlama takibi yapıp hamile kaldım ama o durum çok farklı bi durum,kurtaj sonrasi işler tam tersine donuyor bunun bilimsel kanıtları ortaya çıkmaya başladi artık,doktor korunma diyorsa korunmayacaksin işte anlasilmiycak bsy yok bunda ama anlamayan anlamıyor,2.hamileliğimde 8.haftada kurtaj oldum doktorum korunmana gerek yok dedi ama çevrem maşallah hepsi uzman doktor aman 1 sene bekle aman 6 ay bekle,3.adetimi oldum dün çok üzüldüm ben hemen kalmanin derdindeyim şahsen inşallah bu son adetim olur yeniden hamile kalıp kucağıma alabilirim.kimseyi dinlemiyorum bu konuda bana iyi gelecek olanı doktor ve ben biliyoruz sonuçta.