Zln2152 yok kuzum olmadı 🤷 bide stres tabikide bence . Bı ara eşimin erkeklik hormonlarında da düşüş oldu onu hastaneye götürmeye ikna edene kadar canım çıktı sonra şükür gittik ilaçları iğnesini kullandı hamile kaldım zaten o ay şuan 18+1 darısı basiniza inşallah 🤲