Buenno
Aşıyı hastane yapıyor mu onu merak ediyorum yok özele sevk edecekse ve ben özelde yaptırmak istemez isem sorun yapıyorlar mı sonuçta Türkiye’ye Doğumdan 2hafta sonra dönüyorum Allah’ın izniyle orda yaptırabilirim herşeyini bir de aynen ben turist isem buradaki kaçaklara verilen 1senelik bir sigorta var imiş ondan faydalanabiliyormuyum çocuğumda faydalanacak mı
Ve en önemlisi faturayı eve gönderecekler mi
Sonuçta kan tahlilleri yapıldı onlar eve gönderildi faturası ama Doğumun ki gelecekmi onu merak ediyorum hazırlıklı olmak adına