Berf123 34+3 bugun gitti 2160 kilosu dedi sonra 5 günlük 1 hafta falan geride dedi bende kafama taktım baya bir
annesinin_beybisi Ruzgartooo91 yaa üzüldüm canım gerçekten😢 bunun bir çaresi yok muymuş doktor birsey önermedi mi
binnursoysal annesinin_beybisi neden az büyüdüğünü bilemiyolar minyon bi bebek olacak diyo ama başka bi doktora yönlendirdi beni şimdi prof bi hocaya gideceğim de o kordonumdan mı beslenemiyo ona bakacak hafta ilerledikçe arttı gelişim geriliği bende sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama benim beslenmemle bi alakası yokmuş
annesinin_beybisi binnursoysal boyu kac cm peki . inslalah minyondur sağlığı yerinde olsun da varsın minyon olsun
MG2357 Arkadaşımın bebeği için doğuma yakın zamanlarda cüce bebek falan demişlerdi bayağı üzülmüştü ama hiçbir sıkıntı çıkmadı şükür. Kötü düşünmeyin. Bu arada ben de muzu duydum,bebeğe kilo aldırıyormuş.
binnursoysal MG2357 bana da bi öyle dedi yani tam olarak demedi de başka bi hekime gidersen öyle söyleyebilirler dedi 😔 insan çok üzülüyor inşallah sağlıkla doğar bebeklerimiz
MG2357 binnursoysal inşallah.. ama lütfen içini ferah tut ultrasonda genelde daha düşük çıkabiliyor..
Svlnrayvz Ruzgartooo91 bende 33 haftalığım 2 kilo bebeğim bana da bir hafta geriliğin var diyip perinatolojiye yönlendirdi ve beni 2 aydır takip ediyor sürekli geri diyor her muayeneden sonra ağlamadan hastaneden çıkmak için kendimi zor tutuyor koşa koşa eve gidiyorum
binnursoysal Svlnrayvz bende öyle canım bu haftaya kadar tutuyodum kendimi cüce filan diyince bu hafta artık ağlaya ağlaya çıktım hastaneden
Kader4480 Svlnrayvz benimde 33 de iken 2 kg o zaman benimki de geriden geliyo Bence o kadari da fazla bence geride değil bence sadece biraz zayıftır sağlıklı olsunlar da
Svlnrayvz Ruzgartooo91 bende 33 haftalığım 2 kilo bebeğim bana da bir hafta geriliğin var diyip perinatolojiye yönlendirdi ve beni 2 aydır takip ediyor sürekli geri diyor her muayeneden sonra ağlamadan hastaneden çıkmak için kendimi zor tutuyor koşa koşa eve gidiyorum
Derya Efemom2 evet zararı yok hergün yiyebilirsiniz pek fazla bilenmese de bebeğe gerçekten güzel kilo aldırır küçük bir kase ger akşam yiyin aşırıya da kaçmayın herşeyin fazlası zarar sonuçta🌸
Efemom2 Derya çok teşekkür ederim sizin yazıdan sonra bakkala gittim 😅hergn biraz yiyim bakalm inşallah faydasını görürüz ❤️
Nes1912 Kader4480 banada aynısını demişlerdi canım ama önünde daha 1 aydan fazla zaman var canını sıkma son zamanlarda çok çabuk aliyorlar
Karali Kader4480 canim bende senle ayni haftadayim bende bugun gittim 2 460 gr diyince bana gorede az geldi kilosu normalmi diye sordum iyi bi sıkinti yok dedi ama benim sıkintimda bebegimin hala baş aşagi donmemis olmasi kiloya degil buna canim sıkildi benim durumumda olan varmi acaba sonra donen
Karali Kader4480 bence kiloyu hic sorun yapma daha zaman var 3 kiloyu rahatlikla bulur diye dusunuyorum yeterki saglikla kucagimiza alalim