Kizlar bugün kontrolüm vardı
34+6 haftalik hamileyim bebeğimin kilosu 2.300 gr doktor biraz az dedi 2 hafta önce 2 kg sanki 2 haftada az almis gibi aslında ben az gibi sanki dediğimde evet biraz ama büyütecek kadar değil dedi
Canim skldi uzunca baktı ekrana bi sorun yok dedi ama icimde
Bi sıkıntı var yada doğum yaklaşıyor ondan bilmiyorum 14 temmuza günü verdi nts girdim
Sanci cikmadi bayramdan önce gelsin demiş sekretere doktorum
Nts attıktan sonra 1 hafta sonra dedi kafam karıştı sancim da yokmuş çözemedim çok evham yapıyorum sizce az mı yada haftaya çağırması normal mi?