MrsAyana bende dün 19 haftalık oldum son bi kaç gündür ayaklarım çok ağrıyor çok fazla yürümeme gerek yok hatta biraz harelet ediyorum ağrıyor birde ayaklarımın altı yanıyor çok fena 😪 tuz tüketmem fazla tansiyonımda düşüktür bugün 9a 6 çıktı mesela. Bu ağrıyı ne geçirir acaba ayağın altına yastık koymak dışında