24 . haftadan itibaren benimde şişmeye başladı özellikle sağ ayağım ve bileğim balon gibi oluyor tansiyonumu hergün ölçerim 12/8 i geçmez genelde şeker yüklemem de normal çıktı. Suyu da nerdeyse 4 lt yakın içiyorum çok tuzluda yemiyorum şuan 32 haftalık olduk ama ayağıma hala çözüm bulamadım tek çare devamlı hafif yukarı doğru uzatıp yatmak . Biraz ayakta kalsam şişiyor hemen