Bebek-1 bende 7 ay önce oldum 11. Haftada kontrole gitmiştim kalbi durmuştu. Vakumlu kürtaj oldum ilk kürtajım basırısız geçtiği için tekrar olmak zorunda kaldım doktorunu iyi araştır canım. Ben 2 ay kanama yasadım ama doktorum umursamadı bile başka bir hastaneye gittiğimde öğrendim ki bebek hala duruyor ama enfekte olmuştu artık tekrar kürtaj olmak zorunda kaldım o yüzden