Bebek-1 Mrb bilgisi olan varsa bişeyler yazarsa sevinirim .Kalp atışını duyamadik, gelişim de 5. Haftada kalmış doktorumuz alinmali dedi kürtaj olacağım nelere dikkat etmeliyim, işlem çok acılı mı acaba ilk gebeliğimdi 😢
Edanurozdmr Bebek-1 kurtaj olmakta hiç bişey yok gercekten cok basit olduktan sonra normal hayatınıza donuyorsunuz direk ama psikolojik olarak zor tabi
Rabia_zanile Bebek-1 benim de 8. Hafta da kalbi durdu cok korkarak ve üzülerek gittim özel hastanede oldıgu için çatala bile ben kendim yatmadım ki psikolojik olarak en agır gelen oydu. Ameliyathane götürüldü ve gerisi yok odamda uyandım hiç sıkıntım olmadı şükür inş sende benim gibi rahat geçirirsin
Pijamaskeliler Bebek-1 3kere kürtaj oldum hiç korkmayın uyuyorsunuz uyaniyorsunuz bitiyor psikolojisi zor birde 3 kez yasayan ben şükür yine hamileyim insi buna bisi olmaz 😪
sessizizleyici Bebek-1 eğer uyutulacaksanız korkulacak birşey yok bende iki kere oldum rabbim sağlıcakla hayırlı evlat nasip etsin 💓
Celiktss Ben yaptırdım 7. Haftaydı benim de.. damar yolu açtılar. Bekledim bi süre. Sonra çatala geçip yatıyosun, veriyolar ilacı saniyesinde uyuyosun zaten. Uyandığımda da her şey bitmişti. Hiç bi his yoktu. Acı falan zaten yok
Bebek-1 Rabia_zanile inşallah teşekkürler uyutulacakmisim evet ama insan yine de korkuyor rahatlattiniz içimi
Celiktss Bebek-1 13 haftalık hamileyim🥰 inşallah tekrar zor zamanlar yaşamayız. Ama korkma uyutulunca hiç bişey anlamıyosun.. yeni regl olma süren biraz karışacak sadece.. onun dışında bi ekstrası yok. Düşüğün üstüne iki kez kimyasal gebelik de geçirdim. Ama şükür şuan 13 hqfta oldu
Nazendehanim Bebek-1 geçmiş olsun ,ben genel anestezi aldım vakum kürtaj oldum.rahimden ilaç verdiler o biraz gerdi beni o kadar . Başka hiçbir şey anlamadım bayilttiklari için . Kürtaj işlemini nasıl yapacakları önemli bence benim olduğum şekil çok kolaydi
Bebek-1 Nazendehanim cok teşekkür ederim 1 saat icinde normal hayatina dönersin dedi doktorum galiba bahsettiğiniz islem uygulanacak ,sonrasinda tekrar hamile kaldınız mı acaba kusura bakmayin özel bir soru ama sonrasi icin de endiseleniyorum sormak istedim
Allahkahretmesin1 Bebek-1 Ben de 12 haftalıkken öğrendim 9. Haftada kalbinin durduğunu kürtaj öyle korkulacak bir şey değil damar yolu vs açılıyor sonra ameliyathaneye alıyorlar anestezi uzmanı sana havadan sudan sorular soruyor o sırada da anesteziye veriyor zaten soruya cevap veremeden uyuyup gidiyorsun uyandıktan sonra da normal odaya çıkartıyorlar hemen ağrı kesici iğne yapıyorlar oldu bitti ben kürtajdan 2-3 saat sonra çıkmıştım hastaneden ağrım sızım hiç olmadı ama kanamam biraz fazla oldu anestezili olan kolay ama uyutmadan yaptıklarında çok fazla can yakıyor 2. Gebeliğimde de düşük yapmıştım içerde kalan parçaları uyutmadan aldılar böyle bir acı görmedim ben hayatımda
Bebek-1 Allahkahretmesin1 ne kadar emek harcayarak uzun uzun anlatmissiniz cok teşekkür ederim allah bir daha göstermesin inşallah size sağlıklı hamilelikler dilerim 🥰
Bebek-1 Celiktss cok sevindim sizin adınıza inşallah sağlıkla kucağıniza alırsınız ya ne güzel umudumu kaybetmeyeyim🥰