Benim ikinci hamileliğim bebek hareketinin nasıl bir şey olduğunu biliyorum ve 14. Haftada hissettim tekme gibi değil ama sürtme gibi ve bazen ara ara da orada olduğunu hissettiğim bir ağırlık oluyor sanki bence hissedilebilir ilk gebelikte biraz daha zor tabi insan anlamıyor