Büyük ihtimalle belirti olabilir ben bide adet günümün öncesinde midemde aşırı hazımsızlık vardı hatta mide doktoruna falan gittim ülser demişti hap vermişti ne olur ne olmaz diye kullanmadım meğer hamileymisim ☺️☺️ mide sorunu çok çektim ben yani şuan 38. Haftadayim bekliyorum kızımı 🙏