Bende de başım dönüyo mu dönmüyor mu anlamadığım bi hal vardı. Sonra kendi kendime acaba psikolojik olarak hamile miyim sanıyorum diyordum. Çünkü hangi belirtiyi okusan kendinde o varmış gibi hissetmeye başlıyorsun. Tek öğrendiğim şuydu ama sende olan belirti bir başkasında olacak diye bir şey yok. Bedenler kendine has. Umarım istiyorsan eğer hamilesindir. Hayırlısı olsun şimdiden :)