Adyokisimsiz ilk fotogtafinizi gördüm ben o dediğim gibi kuruma cizgisi. İlk halini şimdi gördüm siz çıplak göz ile daha net görmüşsünüzdür soyle degerlendirebilirsiniz orada ki önemli ayrıntı İlk çizgi ile ayni kalınlıkta olup pembe olması demisti aile hekimim. Eğer oyleydiyse İlk 5 dakikadaki hali muhakkak kan verin adetinize zaten 2 3 varmis muhakkak betaniz yükselmiştir.