Adyokisimsiz belki hamile olabilirsiniz ama bu teste göre kesinlikle hamile değilsiniz. Direk net soyleyebilirim ki bu kuruma çizgisi. Aylarca bu çizgiyi görüp kan vermeye gittim koştur koştur o yuzden net bir şekilde biliyorum. İlk çizgi ile ayni kalınlıkta olmadığı sürece heyecanlanma demisti aile hekimim en son sizinde ikinci çizginiz ince. Ama muhakkak kan verin erken gebelik testi olmadığı için bunda cikmamista olabilir.