Ben hep özele gidiyorum 12 haftalikti kıza benziyor dedi başka bir özel hastaneye gittim o doktorumda kıza benziyor dedi 15 haftalık oldum geçen cumartesi doktora yine emin olmak için sordum kız dimi hocam dedim oda kız da diyemiyorum erkekte diyemem bir hafta sonra bakayım yanılmak istemiyorim dedi kafamda soru işareti kaldı benimde şimdi pazar gününü sabırsızlıkla bekliyorum 😇