Elibo 12. Hafta çok erken bence. Doktorum 11+4’te ultrasonu açar açmaz aaa tahminde bulunayım mı demişti. Ben istememe rağmen ısrar etmiş ve erkek demişti. Ben kız hissediyorum o bebek kız diyince de Biraz daha baktı beş dakika içinde fikri değişti kıza benziyor dedi. Sonuç kızım oluyor şükürler olsun 🙈 💜🥰