Asilinannesi16 Ben kesinlikle adet tarihinizin geçmesini beklemeniz taraftarıyım. Çünkü ben de bir kez bu hatayı yapıp erkenden kan ve idrar tahliliyle gebeliğimi öğrenmiştim ve kimyasal gebelik çıkmıştı çok üzülmüştüm. O zamanlar doktorum bana,her hastamıza söylüyoruz erken davranmayın adet tarihiniz en az 1 hafta geçsin en net sonucu alırsınız diye ama kimse dinlemiyor senin de aklında olsun öyle yap boşa hayal kırıklığı yaşama demişti. Şimdiki gebeliğimde adet tarihim geçince test yaptım ve en net sonucu o zaman almıştım. Sizin de beklemeniz taraftarıyım en kesin ve doğru sonuç için 🥰🙏