Benimde hamileliğim 5+4 de. İkinci bebeğim benim gibi ağustos doğumlu olacak. Umarım 25 inde gelir annesiyle aynı günde doğar, artık karar onun☺
Yukarıdaki yorumlarda vardı bebek usg sonucu ile sat bazen birbirini tutmaz. İlk usg ler en iyi ölçümü yapıyor. Aynı doktor ve usg ile gelişimini takip edin. Aynı şekilde devam ediyorsa sorun yok. İlk gebeliğimde 28 şubat son adet tarihimdi ama usg geriden geliyordu. Ama düzenli büyüme devam edince doktor geç döllenme dedi ve sat tarihini 9 Mart düşüneceğiz artık dedi. İlk gebelikte kırk tilki gelir aklınıza çok normal. Örnek olması açısından anlatmak istedim. Muhtemelen bu gebeliğimde böyle çünkü düşük çıkmıştı ilk yaptırdığım bhcg testim ama 2 gün sonra iki katına çıktı. Henüz doktora gitmedim☺