Aycannn Bende agustos annesiyim 😍rabbim nasip ederse 6haftaligiz insallah kucaggimiza almayi nasip eder Allahim😊😊😍
Sibelselim mrskorkut devlet hastanesi 6+1 haftalikken gittiğimde kalp atisini geç bebegi bile görmediler bana boş gebelik deduler sinirlerimi bozdular. 6+2 iken özele gittim kalp atışını gördüm. Anlıyacağın ultrason kalitesi iyiyse 6 haftada görünüyor. Allahim hayırlısını versin 🙄
mrskorkut Sibelselim İnşallah Canım benim ayyyy sen öyle söyleyince bir an Korktum 😱🙊 ben keseyi 4+5 de çok şükür gördüm 🙏🏼🤗
Edirefp Selnnn henüz bebek görünmüyor 1 hafta geriden geliyor haftaya tekrar bakıcaz net bişey diyemem dedi 6 haftalık olması gerekirken 5haftalıkmış çok canım sıkılıyor korkuyorum bişey olcak diye 😔😔
Selnnn Edirefp içini ferah tut bol bol dua et allaha emanet et bebeğini bende geç döllenme olmuştur 10 gün sonra görürsün bence bebeğini😉
Sibelselim Edirefp Allahin izniyle birsey oLmaz sen dua et. Arkadaslarin dedigi gibi gec dollenmedir belki. Sen uzme kendini . Allah hayirlisiyle bebegini kucagina almayi nasip etsin 💕
DamlaKarpeli Bende kısmetse ağustos 2018 annesiyim ❤ Daha 5+4’üz kısmetse yarın randevumuz var, rabbim sağ salim cümlemize kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻
Sibelselim mrskorkut Ben 5+3 haftalikken gitmiştim ozel hastaneye orda keseyi görmüştüm. 6+1 iken devlette bebek goremediler korkuttular beni ben ertesi gunu 6+2 iken ozele gittim kap atisini gorduk. Beyaz bir lamba gibi yanip sönüyordu içim rahatladi. Daha sonra dr. 3 hafta sonra gel dedi bekliyoruz simdilik 😏🐥
SyhnHtp Bende ağustos annesi olacağım inşallah 🙂 geçen hafta 6 haftalıktım kese göründü onun içinde 4 haftalık bebek geç döllenme dedi. Çok korkmuştum ama dün yine gittim bebiş 6 haftalık olmuş göründü ve kalp atışını da duyduk şükür 🙂 şuan 7+3 teyiz.
Hsnoya Hellimpeyniri ben inş agustos ilk haftası görünüyor 08.08.2018 😊 mide bulantısından oluyorum yorgunluk halsizlik bacaklarımda ağrı idrarda enfeksiyon tsh yüksekliği ilaç kullanıyorum kese 2 hafta önce bakıldı 8 mm idi 5 haftaliktim. Dr um 2 hafta sonra yani yarin için çağırdı kalp atisi için gidicem inş duyarım yarın 7+0 oluyorum
Yelizcevik Hellimpeyniri merhaba bende ağustos 15 annesiyimmm inşallah bebeğim babasının Doğum gününde gelecek 7+4 teyiz 🤗👶🏼
Canocan Yelizcevik ne tesadüf bende 21 ağustosta doğum yapacağım Allahtan bi mani olmazsa ve 21 ağustos eşimin doğum günü 😍