Suleymanova25 tamamen hurafe canım. İlk gebeliğimde tatlı yedim durdum kızım oldu. 2 ci gebeliğimde ekşi şeylere aşerdim ikiz erkeklere hamileyim. Bunun ekşi ye kız olur tatlı ye erkek olur gibi şeylerle ilgisi yok vucudun neye ihtiyacı varsa canın onu ister. Gerçekten bi bizim toplumda var ha böyle hurafeler 😂 yabancılar neden tatlı yedim oğlum mu olacak demiyor acaba 🤦🏻♀️