Deletedmom83940 Suleymanova25 bence ekşi yada tatlı yemekle alakası yok yakın bir arkadaşım hep tatlı tüketiyordu kızı oluyor bende çok ekşi yiyorum ama cinsiyeti göstermedi
_mira_2022 Suleymanova25 Ekşi de kız diyorlar amma o insandan insana değişiyor ben 4 ayına kadar ekşi yedim en çokta limon falan oğlum olacak hamilelere göre değişiyor ☺️
Eczacianni Ben hayatımd tatlı yemeyen biri olarak hamilelikte hep tatlı yedim erkek dediler, 3 doktor baktı kız çktı😂
myangelson Suleymanova25 genelde hep tatlı erkek ekşi kız denir ama çevremde ve bende tam tersi oldu ekşi yiyordum sürekli erkek olacak dediler ekşi yiyince erkek olurmuş benim çevremde öyle daha doğrusu 😄
Suleymanova25 kuzucumoglum inşallah guzel olur bir şey sorsam bu proqram doğrumu? Yani haftalığı fln doğru söylüyormu acaba ?
Damlacaa Hep ekşi yedim oğlum oluyor ,yediğiniz şey ile ya da Herhangi bir başka şey ile cinsiyet anlaşılmıyor. Kese şekline bile burda kız dediler ama oğluşum oluyor. Açıkçası bünyeden bünyeye değişen şeyler bunlar
kuzucumoglum Suleymanova25 evet canım söylüyor mesela benimki burda 10+4 ama benim adet tarihimin gününde bir sknti olduğu için ultrasonda 2 gün geri sadece doktor ondan birşey olmaz dedi
Suleymanova25 Mavi11 ya bu proqram çocuğun kaç haftalık olduğunu doğrumu gösteriyor? Onu soruyorum yani alakası var tabiiki
Semaaaa1 Suleymanova25 ben başlarda tatlı yiyemiyordum ama ekşi zeytin erik falan yiyebiliyordum. Şuan 3 ayı geçtik, tatlı yemeyede başladım ekşide yiyorum. Herhangi bi düşkünlüğümde yok ikisine karşı 🥲 büyük ihtimal kızım olacak😍🥰