Bilge35 Elif_baris doktoruna mutlaka bi muayene ol normal doğum için enfeksiyonsuz olman bebeğin icin sağlıklı. Mutlaka git muayene ol canım anlat bi ilaçlık bisey. Gerektiği zaman ilaç içmekten korkmayın. Her zaman yarar zarar ilişkisidir önemli olan
Elif_baris Bilge35 eger sisi inmeseydi bu gun hemen gidicektim dun uyudum biraz indi sisi bende zatrn yarin randevum var diye gitmedim gitsem yogunluk cok bekletrlerdi ınsallah sabaha bisey kalmaz
oznuryalcn Bartolin kisti olabilir kendi kendine gecmesi zor bi ihtimal zaman kaybetmeden doktoruna danış canım 1 günde bile cok kötü olabiliyor
InciKurt Bartolini kistinde agri cok olur yurutmez icini bosaltmadiktan antibiyotik kullanmadanda kendi kendine gecmez.bayan siddetli kasimis sonrasinda ani olarak sismis alakasi yok
Elif_baris InciKurt gercekten cok sukur tesekkur ederim yorum yapan herkese kasimaktan sanirim cunku sisi indi hafi biraz kaldi kasinmasi da durdu
Elif_baris pamuk_anne amin amin gercekten cok zorr allah kimseye saglik konusunda kötü bisey vermesin surmedim bisey uyudum iyi gibi simdi
Elif_baris Deryanur yarin doktora gidicem zaten cati muayenesi yapick bakar ne olduguna insallah kotu bisey degildir