Ceydadefne1 evet işte bu yüzden dedim doktora sormadan kullanmasın hiçbir şey diye. Çünkü enfeksiyonun ne olduğunu bilmiyoruz 14 yaşındayken doktorum bana 1litre suya azıcık sirke damlat son taharetini bununla al demişti ama bize iyi gelen ona ters tepebilir. Veya ne bileyim hassas bölge ya. Sabun bile surmemek gerek oranın pH dengesini bozmamak adına sadece su kullanıyoruz temizliğinde bile. Bir de kuru tutmak çok mühim. Her tuvaletten sonra mutlaka yıkayıp iyice kurulamak. Allah şifa versin tüm ihtiyacı olanlara.