segah06 Svgsyhts canım inanki senin günündeyken aynılarını diyordum. Hatta forumdaki anneler bana şükret vs diyorlardı. O kadar haklılarmış ki 6+4 te bir başladı ilaçla bile zapdedemiyorum. Şükret maşallah de 😅😍
Zeynebim26 Svgsyhts yani daha çok küçük senin gebeliğin bazılarının 8. Haftada bazılarının 10 da basliyo bulantı canım çok bulantı olursa kız olmazsa erkek olur derler tabi batıl inanç 😂
Zeynebim26 A_r_m_i07 hiç bir belirtim yok 5 ile 6 arası aşırı yorgunluk vardı bir hafta uyudum sonra normale döndüm yani hiç hamile değilim gibi 🤷♀️😄
Busraey18 Zeynebim26 aynen bende öyleyim ya sanki tüm belirtiler yok oldu korkuyorum bişey mi oldu diye
Busraey18 6+6 olduk bugün randevumuz var inşallah kalp atışını duyarız 🥰 ilk hamilelikte de bulantım hiç olmadı bunda da yok şuan