Svgsyhts bende 6 haftalıkken hiç olmadı hatta doktora söyledim neden bulantım yok kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum
Birde ne göreyim 7.hafta da başladı şuan 10 haftalığım zofer bulantı ilacı kullanıyorum yoksa gözümü dahi açamıyorum
Ama çoğu kişide hiç bulantı olmuyor bile yAni şanşlısın aslında