goldumsu yok canım bende oyleydım sakın ol, gunden gune gecıyor sen kımseyı dınleme bırak emsın senınkıde senın tenıne alışmış demekkı , ben şimdi bu aventı aldım sende al bunu tutuyor gibi , bak benım anladıgım şu, emdigi için sureklı bunalıma gırıyoruz ama emdıgınden dolayı degıl lohusalık donemı oldugu ıcın aglıyoruz hersey fazla gelıyor eskı hayatımızı ıstıyoruz sankı hıcbıse eskısı gıbı olmıcakmıs gibi, ama ınan bak suan 26 gumluk benımkı yavas yavas degısıyor, herşeye şükret , ben sukretmedım sureklı emıyor dedım çocuk sonrasında ıkı gun cok cıddi sancı çekti ememedi duzgun , sonra dua ettım ne olur emsın yeterkı bıseyı olmasın dedım, ben ıshal salgınına yakalandım tuvalete gıtmekten cocugu emzıremedım, dua ettım şu ıshal gecsın de cocuk benı emsın dıye , sadece sabret gunler gecmıyor gıbı gelıyor ama gecıyor , emerken uyutma cenesıne falan dokun akıcı şekılde emmeye calıssınki tam uykuya dalsın oyle koyarsın yataga, bende mesela hala uyuyor yataga koyuyorum uyanıyor , bakalım duzelır heralde bende hava karardımı bunalıma gırıyorum