Aayyssnn Gzmbuga05 bel fıtığım var 29. Haftadan beri ağrılarla sancılarla uğraşıyorum artık bunaldim gerçekten. 1 temmuzda gelecek oğlum inşallah 🤗
Mommy92 37+1. Uyku yok,tuvaletten çıkamıyorum.Karnım sürekli sertleşiyo.Sırtım belim agrıyo.Ama gelen giden yok bekliyorum
Elifasyaaa Bizde 37+2 deyiz arada kasık ağrım ve bebeğin toplanması karnımın sertleşmesi yarın kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek
Siracinannesi Elifasyaaa en son 35 haftalıkken gittim 2600 demişti pazartesi tekrar giidicem inşallah kaç kilo şuan öğrenicem
SBetulK Elifasyaaa en son 35te gittim 3 kilo demişti inanın bilmiyorum pazartesi gidicem tekrar inşAllah çok almamıştır değilse normal doğum zor gibi.
Feride11_ Gzmbuga05 tam 37im kasılmalarim ara ara sancılarım oluyor 1 temmuzda sezaryen doğuruyorm ozamani beklerse tâbi 😃
TugceArslan Gzmbuga05 37+2yim. Pazartesi sezeryanım var. İkinci gebeliğim ama yine de çok heyecanlı ve stresliyimmm. Geceleri uyuyamıyorum nedensiz. Hormonalmiş sanırım. Ben şimdiden uykusuz gecelere başladım. Siz İnşallah uyuyorsunuzdur😁
Veronika SBetulK ben 2 tane 10 lu yeni doğan almıştım bebek bezi ıslak mendil battaniye gibi şeyler koydum çok mu az acaba Bi de kendim için iki pijama takımı havlu koydum
SBetulK Veronika bence bebeğe bir kaç takım daha koyun 5 Li olanlardan yada tulum da olabilir yedek olması iyi olur.Çıtçıtlı zıbın bir kaç tane daha koyabilirsiniz yine.
Gzdt Gzmbuga05 benimde geçen hafta gittim 35+6 ken 8 gün önden gidiyor 37 haftalıksın dedi bebek doğum pozisyonunu almış 10 gün içinde doğum başlar başlamazsa kontrole gel dedi ve 6 gün oldu çok heyecanlıyım 😊😊