matruskaa bizim 4 lü test sonucumuz çıktı bugün çok şükür bi sıkıntı yok. İnş bi dahaki kontrolümüzde de kist kaybolur ve sağlıklı sağ salim doğar bebeğim. Sizin için de dua ediyorum aynı sıkıntıyı yaşayanlar için inş hiçbir sıkıntı çıkmadan bebeğinizi sağlıklı sağ salim kucağınıza alırsınız.