Aselsmom_ bilmiyorum kuzum geçen hafta perşembe gitmiştim 8+3 idi simdi 9+4 Daha çağırmadı 20 temmuza attı kontrolü ve benim korkular gene başladı göğüslerim sizlardi onlar 3 gündür yok hiç bisey yok rahatım bayağı kasıklarda ağrımıyo doktor da milanoya seminere gitti e smdide tatile girdi eşim istiosan gidelim başka yere dio yok diyorum silmiştim burayı girmemiştim şimdi gene meraktan geri geldim 🙄