Pijamaskeliler Boncukveannsi gitmedim ama eve gönderdi inşallah rabbim şifa versin hepimize dün güzel uyudum kötü bisey görmedim çok şükür 🤲🏻
Pijamaskeliler Aselsmom_ benim erken döllenme ya ondan herşey erken gebeliği bile 5 gün kala öğrendim kset teste a 4 haftada kese sonra 6 da ekrandan bebeği kalbi bugünde sesi açtı geç döllenme değilse duyulur die tahmin ediom 🥰
Pijamaskeliler Aselsmom_ aslında beklemek daha iyi benim özel durumdan bu kadar çok çağırıo perşembe yine gel dedi mesela 9 u geçemedim cunki hic bayağı takip istiyor yoksa tee giderdim 12 de 🤣
Aselsmom_ Pijamaskeliler kız çok evhamliyim ben bekleyemiyorum bir an önce gitmek istiyorum ama eğer geç döllenme varsa gözükmezse diyorum bu sefer de 🤣
Pijamaskeliler Aselsmom_ millete pozitif enerji vere vere düzeldiler kendime gelince negatif mübarek bi şey yapamıyorum 2 kişi var gibi bende herşey güzel olucak dedikten 5 ’dk snra diğer kişi boş yere kendini avutma der susturamıyorum onu her konuda böyle 😂
Aselsmom_ Pijamaskeliler valla aynıyız 🤣 herkese pozitifi başarım kendime gelince en kötüsünü düşünürüm çok panikliyim ya🥺
Aselsmom_ Pijamaskeliler canım bugün gittim hastaneye ben çok şükür bin şükür kalbinin atışını da dinledik doktorum herseyine maşaAllah dedi 😍🧿💙