Diana10 Son 14 uygulamaya göre ama doktorumuz 1 hafta sonra gelmiş olur tahminim dedi.sizler kaç oldunuz bebişler kaç kg bakalım cuma günü kontrolüm var çok merak ediyorum en son 3.160 kg dı. Allahım sağlıkla kavuşmamızı nasip eylesin oğlumla 💙😍🤲🏻
BoyGirlAnnesi Diana10 Rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah bizim de son 15 gün uygulamaya göre benim içime doğan haftaya dogrurum artık gibi geliyor karnım çok aşağıya indi yarın kontrolümüz var bakalım oğlum tam 39 oldu geldi bu kız kızlar inat eder gelmekte diyorlar ama kısmet artık 🤭
Fatma1034 Diana10 bende tam 38+0 oldum sabah kontrole gidecegim. Gecen hafta 3350 gr demisti normal dogum istiyorum ama kilodan dolayi biraz umutsuz konustu doktorum. Bende hic agri sanci bel agrisi yada regl agrisi yok. Oglum icerde rahat galiba Rabbim yardimcimiz olsun hepimizin
Ozkangamze2016 Amın amin inşallah canım sağlıklı bir şekilde kucagina alırsın inşallah bizde yarın doğuma gidiyoruz dualarına talibim 🤗
Hacertanju Diana10 benimde erkek ama geç gelir diyorlar neye dayanarak 39.haftada doğar dedi canım doktor kusura bakma böyle soruyorum ama ilk gebeliğim ve çok sabırsızim oğluşumu hemen görmek istiyorum
Diana10 RamazanYaren0655 doktorum da geçen hafta 38 in ortalarında doğmuş olur muhtemelen dedi ama bellide olmazmış 😂 bende artık doğurmak istiyorum son 2 haftadır uyku bana haram oldu 😒
Ozde123 Şuan aynı hafta aynı gündeyiz benim de 14 günüm kaldı kız sabahtan beri kendimi Bi tuhaf hissediyorum aşırı bel ağrım var kasık ağrısı veya kasılma yok ama birde mide yanması başladı ve beden olarak çok yorgun hissediyorum sizde durumlar nasıl
Diana10 Ozde123 bendede son 3 gündür regl ağrısı şeklinde ağrı var. Artık yatarken sağdan sola dönmek çok zor. Zaten uyku diye birşey yok 😒 ama çok şükür yinede bu duygu herşeye değer Allah sağlıkla kucaklamamızı nasip etsin hepimize 🥰
Suzis Ozde123 ay aynen ben de 37+0 oldum şimdi ama iki gundur ilginc bir sekilde mide yanmalarim var ağzıma geliyor halbuki bebek asagiya dondu ama neden anlamadım bende
RamazanYaren0655 Diana10 bende sancidan uyku sorunu yaşıyorum ama biyandan hiç doğurmak istemiyorum aşırı bir korkum var kendimi rahatlatamiyorum 🤦
Diana10 Hacertanju estağfurullah canım. Benimde ilk gebeliğim bende bir çok arkadaşıma gebelikleriyle alakalı sorular soruyorum. Doktorum bebeğimin başının çok aşşağıda olduğunu söyledi.kafasını çatıya yaslamış.ama belli olmaz belkide bekler de diyor.
Diana10 BoyGirlAnnesi belli olmuyor inanın görümcemin kızı 38+1 de geldi. kontrole gitti doğurdu 😊 belki Küçük hanımda abisi gibi 39 bekliyordur ❤️Allah sağlıkla kucaklamayı nasip etsin minik kuzunuzu 🥰
Diana10 RamazanYaren0655 aslında korkulcak hiç birşey yok. inanın benimde ilk doğumum ,bazı insanların kötü doğum hikayelerine takılmayın. Youtube da Dr. Ayşe Duman’ın doğumla ilgili çok güzel videoları var. Bence bir göz atın . Bana çok güzel motivasyon verdi. 🥰
Hacertanju Diana10 Sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah canım benim ♥️ umarım bizi çok bekletmezlerr
BoyGirlAnnesi Diana10 Aynen canım ya hiç belli olmaz bakalım çok teşekkür ederim inşallah sağ salim kucaklarımıza alalım yavrularımızı Rabbim hepsine güzel sağlıklı ömürler versin 🤲🌹🥰
hilal2022 Bizde 38+2 olduk son 12 günümüz kaldı ama.bakalim ne zaman gelecek ☺️ bana temmuz başında doğacak gibi geliyor ama hayırlısı ☺️ adet ağrıları gibi ağrılarda başladı bende beklemedeyim☺️
Diana10 hilal2022 Allah sağlıkla kucanıza almayı nasip etsin 🤲🏻❤️ Regl ağrısıyla sinyali veriyorlar demek ki bende şuan öyleyim üç gündür regl ağrısı var karnım iyice düştü bakalım oğlum ne zaman gelicek 😊