Burcn11 Bebegimizolsun evet çok iyi kesinlikle tavsiye ediyorum bende oraya gidiyorum çünkü ve baş hekim oldu kadın doğum doktoru Atilla Karateke
Bebegimizolsun Burcn11 yaaa gerçekten mi dün randevu aldım Atilla beyden sonra vazgeçtim gitmedim ya Kimse iyi yorum yapmayınca tedirgin oldum valla Çok suriyeli var dediler kimse ilgilenmiyor diyorlar kararsız kaldım gidemedim
Burcn11 Bebegimizolsun keşke gitseydin görümcem eltim hepsi oraya gitti doğumda orda yaptılar çokta memnunlar bende inşallah onda yapacağım
Bebegimizolsun Burcn11 doktor ilgili mi kuzum hani sorulara cevap veriyor mu hemen geçiştiriyor mu ultrasyon da falan hemen bakıp bitiriyor mu uzunmu gösteriyor kusura bakma çok sordum
Burcn11 Bebegimizolsun evet ilgili gerek duyulmayan hiçbir şey yapmıyor mesela para kazanmak için ilaç tahlil falan neyse onu yapıyor ve çok ilgili gerçekten
Umutunannesi92 melahatz iki üç doktor değiştirmiş biri olarak defne hastanesi Raziye Keskin Kurt hocamı tek geçerim. Bir aya doğum yapacağım asla maddi olarak insanı kullanmayan pamuk gibi bir insan her kuruşunu hak ediyor. Anne sıcaklığında bir doktor .
Halime90 Hanne1 mükemmel diyebilirim önceliği normal doğum ters giden bir şey olursa sezeryn öneriyor
Umutunannesi92 melahatz kızlar tam 14 gün önce Defne hastanesinde Raziye hoca ve ekibi ile doğumum gerçekleşti 👏👏👏
Umutunannesi92 Hanne1 kesinlikle doktorum tarafından zorlama veya yönlendirme gibi bir şey yaşamadım. Bende gebelik şekeri ve vajinal siğil vardı. Kendi isteğimle oldum sezeryan.
Umutunannesi92 Hanne1 doğum şeklim tarihi herşeye ben karar verdim . 38+1 haftalıkken olmasını istedim . Yine dogursam aynı doktorla aynı şartlar altında dogururdum. Hiç korkmayın ve tereddüt etmeyin 🙏🌺
Umutunannesi92 Hanne1 sadece doktor değil içerdeki anestezi ekibi hemşireler hepsi son derece nezaketli ve ilgililerdi