Nereye gidersiniz yorum yapamam şuan Azerbaycan’da yaşıyorum ama başlığı görünce dayanamadım girdim. Hatay’da mozaik hastanesinde Kenan dolapçıoğluna gitmeyin yeter. Anlamsız bir şekilde popi olmuş biz de Kıbrıs’tan annemin hastalığı için gitmiştik egosundan şişmiş patlamak üzere bir adam. Annemi ameliyat etti hiçbir sorun yok hallettik şöyle böyle gazladı gönderdi bizi 2 sene sonra nüksetti annemin hastalığı zerre ilgi yok. Hakkım helal değil o adama.