selinn35 ben insanlar kadar yargilayici olmayacagim. Bu sizin hayatiniz sizin vereceginiz karar. Allahla sizin aranizda eger inaniyor ya da muslumansaniz. Gunahi da sevabı da size vereceginiz kararların ama sizi anliyorum bunu soyleyebilirim. Kararlarinizda kimsenin onayina da ihtiyacınız yok sizin hayatınız. Ben ikiz bebek dogum yaptim. Ogrendigimde cok üzülmüştüm nasil bakarim diye ama sukurler olsun iyiki beni secmisler. 16 gun oldu. Biri yogunbakimda digeri yanimda. Cok zor bi surec oldugunu soyleyebilirim. Allaha her gun dayanma gucu vermesi icin yalvariyorum. Cocugumu delik desik gordukce icim parcalaniyor. Hep bir yanım buruk, yarım. Cift yumurta benimkiler. Hamilelik ayri zordu. Dogumdan sonrasi ayri. Size sadece kendi deneyimlerimi soyleyebilirim. Allah benim sinavimi böyle uygun gormus. Cocuklarim saglikli, huzurlu, mutlu olsun benden mutlusu olmaz.