selinn35 Yani sen şimdi bizden fikir istiyosun aslında sen kafanda bitirmişsin bebeğini aldırmak istiyosun bunuda bizden duymuş olmak için post açmışsın, sen o bebekleri aldırınca işinizin rast gideceğini mi düşünüyorsun daha çok zor olacak korunurken kalsan bile demekki onların bu dünyada yiyecek rızkı varmış ki hamile kalmışsın zor olur bakması ama zaten sen bütün Kapıları kendine kapatmışsın hep zorlukları düşünmüşsün, sen kolaya kaçmak istiyosun, benim de 3 tane çocuğum var kolay değil bakımları ama Allah ın bana emanet ettiklerini hiç baş edebilirmiyim gözüyle bakmadım