Bilge_mila Suzannnn lavmani normal de olsa sezeryanda olsa uyguluyorlar doğum sırasında tuvaletinizi yapma olasılığına karşılık olarak
Kahve İlk oğluma sabah 9 da nişan bozulmasıyla doktora gittim ve gece 2 de Doğum yaptım çok Sancı çektim şimdi burda böyle kolay doğumları duyunca şaşırmıyo değilim inşallah bu oğlumu bende kolay doğururum hızlı doğuranlar tavsiyeleri alabilirim 😊😊😊
Ozged Kahve benim tek şansım anlamadan 6 cm açıklığımın olması, yoksa yatarak bir hamilelik geçirdim, boyum kısa, canım tatlı ve Doğum olsun diye hurma gibi hiçbir şey yemedim
ftmfts Ozged bende 35 haftalik oldum 5 cm açıklıkla duruyorum kaç haftadır. 37.haftada dogurturuz doktor seni dedi suan suni sanci verebilirim ama bebek gelişsin biraz daha dedi. Sizinkine benzer bi hikayem var. Her an bu aciklikla tetikte beklemekte zor..
Gekon1710 Ozged olsun bebeğinizi kucağanıza almışsınız ya sağlıkla o bütün acıları unutturmuştur. Neyle karşılacağımı bilmemek çok kötü ama inşallah ben de 37 - 38. Haftalarda doğururm 😊😍 Rabbim bağışlasın inşallah 😊💕