Asafinannesi Ozged hayırlı güzel ömrü olsun inşallah bebeğinin canım çok geçmiş olsun 🙏 bu Arada biz normal Doğum bekleyenlerin de yüreğine su serpmişsin maşallah 😅 başlığı görünce cesaretlenirim dedim ama ne mümkün içim çekildi okurken 😂
Ozged Asafinannesi her Doğum kendine özel, bi de benim canım tatlı. Düşünsene 8dkya bittiğini. Şimdiden hayırlı doğumlar 😊
Ecrinimleyla Ozged normal Doğum kolay değil canım aksine çok zor vall ben bile ikinci kızımı doğurcam nasipse ama korkuyorum
Samiye Ozged benimde cok sertlesiyor geriliyor artik canimi yakiyor yarin muayenem var ins bende senin gibi kolay dogururumm 🙁
Espbulut Ozged aslında anlattığınıza göre sancılar şiddetli olsa bile süre kısaymış ben 25 saate yakın sancı çektim son 7-8 saati çok şiddetliydi ıkınmada geçen sürem neredeyse 2 saatti. Hafızanızda olumsuz kalmasın inanın daha beterleri var mesela ben 😂
MASALMYRA Ozged oncelikle gecmisler olsun hayirli olsun,dogum acili gecmis sanirim ama herkesin aci esigi farklidir bu sebeple size cok aci gelen baskasina sinek isirmasi olabilir.Yine de saglikla gelmis dunyaya kiziniz gerisi sadece teferruat ;)