Merhaba kızlar içimde bir korku var size de sormak istedim 34+6 haftalıkken erken doğum riski yüzünden 2 gün hastane de yattım sancıyı fln durdurdular şuan 35+5 haftalığım yine sancılarım başladı ve bebeğin hareketlerini 2 kez fln hissettim 1 cm açıklığım da vardı bu haftada doğum yapıp bebegi küveze alınmayan var mı acaba ben küveze alınmasından çok korkuyorum