Elifasyaaa Merhaba arkadaşlar 37+2 günlük hamileyim bebeğimin hareketlerini çok fazla hissedemiyorum normal midir acaba
Ozkangamze2016 Elifasyaaa canım yeri daraldığı içindir çok sık olmasada sert ve belirgindir artık günde 10 defa hareket ediyosa korkma uyuyordur
SedatVeAnnesi Elifasyaaa aynen canım bende tam o zamanlarda az haraket ediyor diye gitmiştim de günde 10 kez bile haraket etmesi yetiyormuş telaşlanma
TugceArslan Elifasyaaa Ben de 37+2 yim. Benm şikayetim de çok hareket etmesi. Karnım düşmedi ben ona bağlıyırum. Eğer karnınız düştüyse hareketleei ondan yavaşlamış olabilir
Elifasyaaa Ozkangamze2016 SedatVeAnnesi arada hissediyorum arada hiç hissetmiyorum hissedemedigimde de telaslaniyorum korkuyorum
SedatVeAnnesi Elifasyaaa sayıcaksın işte günlük 10 haraket olup olmadığını canım telaş yapma hafif ağrılarında olabilir tabi
Handekrkr Elifasyaaa bu agrının aynısı bende de var , haftamız aynı 37+2 . Yalancı sancı oldugundan eminim ama bi ağırlık hissediyorum vajinamda , doğuma hazırlıyor kendini vücut . Bebegim ne durumda acaba onu merak ediyorum pozisyon olarak
Elifasyaaa Handekrkr benim sezeryan olucak canım senin normal mi olucak birde bebeğiniz kaç kilo acaba
Handekrkr Elifasyaaa benim normal doğum bekleniyor canım nasip olursa .36+0 da gittigimizde 2800 kg idi.Cuma günü kontrol var bakalım kac kg oldu
SedatVeAnnesi Elifasyaaa o zaman normal canım telaş yapma kendine benimde aynı artık gitmiştim nstye kattı ilk kez 1 tane hafif sancım çıkmıştı bida da girmedim şuan 39 olduk yarın kontrolümüz var
Elifasyaaa TugceArslan görenler karnın düşmüş diyor canım. Sizin doğum ne zaman peki birde bebeğinizin kilosu ne kadar
TugceArslan Elifasyaaa Ondan azalmıştır hareketleri o zaman. İlk hamileliğimde 40. Haftamda düşmüştü ama yine de 40+5te mecburi sezeryanla almıştım kızımı. Şmdi 37+2 ile oğluma hamileyim 38+0 da yani 5 gün sonra hayırlısıyla kucağıma alacağım oğlumu. 36. Haftamda 3200 civarıydı. Doğumdan önceki son kontrolüme daha gitmedim☺️